Humana wspiera mamy wracające do pracy

„Albo pracujesz, albo wychowujesz” – czy możliwe jest udane połączenie pracy zawodowej z wychowywaniem małego dziecka? Czy alternatywa „albo, albo” jest do przyjęcia dla Polek?


Niestety , jak wskazują badania, tylko 16% młodych mam w Polsce może pozwolić sobie na komfort pozostania w domu z dzieckiem przez dłuższy okres czasu, nie martwiąc się o sytuację finansową. Pozostałe ok.80% mam wraca do pracy po urlopie macierzyńskim. Jest to trudny moment rozstania z maluszkiem i czas wielu niepokojów i o dziecko i o pracę. W tym okresie mamy narażone są na wiele stresogennych sytuacji w pracy. Nie zawsze są jednakowo traktowane przez pracodawców, muszą walczyć o swoje prawa,  muszą godzić swoje obowiązki zawodowe z obowiązkami wynikającymi z macierzyństwa.

 
Wielu jednak pracodawców zgodnie przyznaje, że mama to bardzo wartościowy pracownik – zdyscyplinowany, skoncentrowany, kreatywny i odpowiedzialny. Łączenie pracy zawodowej z rolą matki jest dużym wyzwaniem i większość kobiet realizuje je na szóstkę.
23 lutego 2010 odbyła się konferencja inaugurująca II część akcji społecznej „Mama Reaktywacja”. Podczas spotkania głos zabierali głównie pracodawcy, przedstawiciele działów HR dużych firm oraz osoby związane z organizacjami pozarządowymi.


Humana wspiera młode, aktywne mamy. Swój udział w kampanii zaznaczyliśmy poprzez sponsorowanie konferencji i specjalnie przygotowane pakiety produktów HUMANA dla uczestników.


Jesteśmy przekonani, że najwyższej jakości produkty HUMANA są doskonałym rozwiązaniem dla mam wracających do pracy. Mleka modyfikowane, również te gotowe do spożycia, kaszki, obiadki BIO, deserki – są pełnowartościowymi posiłkami, łatwymi do przygotowania i spełniającymi najwyższe normy jakościowe. - mówi Product Manager Humana Agata Chodakowska, prywatnie mama 2,5 letniej Michasi. Mając takich sprzymierzeńców mama może spokojniej powrócić do swoich zawodowych obowiązków.

###

Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.


Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.


Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie uzupełniający profilaktykę leczenia infekcji dróg moczowych - Femisept URO testy owulacyjne i testy ciążowe Averco i As 100. Nowością w ofercie jest organiczny olejek do kąpieli z serii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji niemowląt i dzieci - MIA organic care.

Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl oraz www.kidy.pl